neděle 19. října 2014

Hudba mého srdce #2

http://ells.cz/wp-content/gallery/hudba-meho-srdce/eb35beebe1_85236619_o2.png

Projekt je dílem Ells. Za úkol máme zveřejnit každou neděli lib. počet našich oblíbených písniček.

Iggy Azalea - Fancy

Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora

Iggy Azalea - Work

Iggy Azalea - My World

Dnešní playlist jsem věnoval mé oblíbené australské rapperce Iggy Azalee. Mnozí rap nemusí a věřte mi, já k nim patřím, ale Iggy prostě zbožňuju, protože mi přijde přirozená.
A co vy a rap? Posloucháte, nenávidíte nebo jenom přehlížíte? 

2 komentáře:

  1. Skôr ho nepočúvam ako počúvam, ale nevadí mi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rap já ráda, ale vzhledem k tomu, že mi u něj nejde většinou ani tak o hudbu a melodii, jako o text, poslouchávm akorát ten z cz/sk scény a většina anglických mě jednoduše nebaví, protože tomu textu nerozumím a nevnímám ho. Ale samozřejmě výjimka potvrzuje pravdilo a pár anglických kousků, co se mi líbí se najde. Ovšem tahle holka mezi ně nepatří, minimálně ne dle toho, co jsi sem postnul :D.

    OdpovědětVymazat