čtvrtek 11. září 2014

Unboxing #3

Dnešní odpoledne jsem netrpělivě vyčekával na balíček. Při čekání jsem se začal nudit, tak jsem si vzal sluchátka a pustil hudbu. Samozřejmě mám takové štěstí, že mi pošta málem ujela před nosem. Proto jsem vylítl jako raketa a řval přes celou ulici "Počkéjte!". Takže příště sluchátka raději schovám do šuplíku a raději budu nadále vyhlížet z okna. :)

Balíček byl jak polštář, kdybych na něj položil hlavu, div bych neusnul. 


Kuk, ukažte se princezny! :)


Knihy byly saksakramenstky dobře zabalené, a jelikož jsem nešika, tak mi trvalo než jsem to všecko roztrhal :D



Stačí tři slova - fakt dokonalá obálka.

Tadáá! Tady jsou dvě krásky :)

 Nevšímejte si té spadlé mikiny :/


Chtěl bych moc poděkovat nakladatelství Fragment. Knihy jsou opravdu nádherné. :)


8 komentářů:

  1. Knížky vypadají táák dobře! :3
    Neznám je, ale už jsem někde četla recenze :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knihy, bohužel se mi první díl nelíbil, takže po druhém sahat nebudu. Ale třeba se tobě líbit budou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to doufám :) Vážně to nechceš zkusit? :( Třeba by ti druhý díl změnil názor.

      Vymazat
  3. O knihách vím, ale nikdy jsem nečetla ani anotaci ani nic podrobnějšího, takže nevím o čem to je. Snad se ti budou líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle si chci také jednou přečíst :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké knížky, asi si je radši napíšu na wishlist ať na ně nezapomenu :))

    OdpovědětVymazat