čtvrtek 28. srpna 2014

Unboxing #2

Dnes jsem si na poštu (naneštěstí jsem zapsal) došel pro jeden hodně mnou očekávaný balíček. Při rozbalováním jsem snad ani nedýchal. Teď už se jenom rozhodnout co číst dřív. :)


 Z balíku už na nás vykukuje Sukuba :)


 Ještě jednou, ale bez papírů.


 Jakmile jsem viděl Labyrint naživo, okamžitě se mi rozbušilo srdce. 
Nicméně Bílý kůň vypadá taky skvěle. 


Snažil jsem se to nějak umělecky naaranžovat a dopadlo to takhle.


Co dodat, pod přebalem je ještě hezčí.


 Nemohl jsem jsi odpustit vyfotit ten krásný hřbet. :D


 S radostí miláčka zařadím mezi ostatní knihy od Yoli. 
Strašně se mi líbí, že jsou všechny stejně vysoké :).


14 komentářů:

  1. O Labyrintu sním. Až půjdu kolem knihkupectví, půjdu si pro něj. :D
    Ostatní dvě knížky neznám! :) Pěkné počtení přeji! ^^

    OdpovědětVymazat
  2. obálka Labyrintu je opravdu skvělá :-) pěkná kupa knih ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Labyrint je vážne pekný! :) Ešte som nevidela paperback s preobalom. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Labyrint je prostě úžasný :) Také jsem si ho dnes pořídila.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Labyrint ti teda závidím :D

    OdpovědětVymazat
  6. Fuuha, paperback s prebalom ? :) Krásne kúsky, hlavne Labyrint by som chcela :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak Labyrint je vážně úžasný! Závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pche.. ! Závist, ale já mám taky nové krásky takže smůla :P :D A už se těším až mi dorazí Labyrint :3 Jen ten Bílý kůň mě mrzí no.. ale co se dá dělat.. :D Ale jinak krásný balíček :3

    OdpovědětVymazat
  9. No teda! Nesnáším tě za ten labyrint :D (Dobře, ne :D už jsem v "klidu")
    Sukubu jsem četla a nic moc, ale nechci ti to kazit :) První díl byl docela fajn. Bílého koně neznám, ale ta obálka vypadá skvěle :))
    a LABYRINT! -.- :3

    OdpovědětVymazat
  10. Všem moc děkuji za komentáře ;) Nechtělo se mi na kařždý odpovídat zvlášť, to by jich tu bylo hafo. A musím s Vámi souhlasit- Labyrint je fakt úžasný. Děkuju! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Knížky neznám, některé jen od pohledu ale určitě stojí za to přečíst :D Líbí se mi. A líbí se mi i tvůj blog, jsi první kluk na kterého jsem na blog.cz narazila a má stejné téma blogu jako já a ostatní pisálci a knihomolové :D Bezva :D

    OdpovědětVymazat
  12. Sukuba je stejně povedená jako série Vampýrská Akademie od stejné spisovatelky. Sukuba je dle mého názoru pro starší čtenáře, než VA.

    OdpovědětVymazat