úterý 17. června 2014

Blogger tag

Do Blogger tagu mě nominovala Deny ^^, kterou tímto zdravím a moc ji děkuji. Je to můj první tag, takže uvidím možná mně to bude bavit. Jsem fakt moc rád, že si na mně někdo vzpomněl ^^. To tak jako hřeje u srdce. Kord když jste nový bloger/ka a nikdo vás nezná. Tag jsem viděl u jiných blogů, takže celkem vím, o co jde. Tak se pustíme do toho ^^.

Pravidla:
1. Pověz o sobě 10 věcí.
2. Odpověz na 10 otázek od bloggera, který tě nominoval.
3. Nominuj 5 bloggerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den.
4. Vymysli 10 otázek pro ty, které jsi nominoval
5. Informuj bloggery, že jsi je nominoval.

10 VĚCÍ O MNĚ 1. Je mi 13 let ! Což je poměrně nízký věk co jsem tak koukal na ostatní blogery :D
2. Moc rád se směju, byť celý den ^^. Optimista.
3. Jsem snílek a mám už od dětství velkou představivost.
4. Ve škole mně nejvíc baví angličtina. Někdy sám se sebou mluvím anglicky, takže i blázen.
5. Absolutně zbožňuju francouzké bagety ! ^.^
6. Nevadí mi gayové, lesby, vegetariáni, hippies..
7. Nesnáším lež a posuzování podle vzhledu. Miluju každého, kdo je krásný uvnitř. Ňach ! :3
8. Rád pomáhám lidem, zvířatům a navštěvuji dobročinné akce.
9. Jsem náladový.
10. Extrémní perfekcionista. Ale úplně ve všem. Jestli je kus stránky ohnutý, byť jen kousek, tak šílím.

10 odpovědí na otázky od Deny

1. Kolik knih máš ve své knihovničce ?
Poměrně málo, protože jsem začal číst až tenhle rok ;) Doufám, že jich bude víc a víc.

2. Radši příběhy čteš nebo je sám tvoříš ?
Raději čtu, protože v dnešním světe young adult upírů, dystopií a 16-ti letých hrdinek je těžké vymyslet originální téma. Několikrát jsem něco napsat zkusil, ale vždy z toho vyšly středověké Hunger games nebo fantasy Divergence :D Ale já na něco přijdu ;)

3. Četl jsi už někdy nějakou knihu v jiném jazyce něž v češtině? Jakou? Jak ti to šlo?
Ano. Jak už jsem psal angličtina mě baví a anglické knihy jsou prostě nejlepší ! Vlastně do rukou dosáváte originální myšlenku bez zkaženého českého překladu.

4. Kde čteš nejraději ?
V posteli nebo na pohovce a v létě na lehátku ^^.

5. Kterou knihu by si podle tebe měl přečíst každý ?
Rozhodně Hunger games. Vlastně takhle kniha mě zatáhla do světa knih a kompletně mi změnila život. Takže, přečtěte si Hunger Games !

6. Žiješ svůj vlastní život nebo dáváš přednost životu postav v knihách ?
Kdo viděl Inkoustové srdce ? Nebo četl ? Tahle otázka mi připoměla autora, kterého Meggie včetla do jeho vlastní knihy.
Deny, tohle je zapeklitá otázka ! Ale asi normální svět s nějakými prvky z knih. Žádný příběh není tak dokonalý, jak si ho představuju ♥

7. Jsi rád sám sebou ?
Na 100% a doufám, že budu sám sebou až dokonce života. Nemám rád lidi co se přetvařujou, aby zapadli. Popravdě, těch lidí je mi líto.

8. Považuješ se za kreativního člověka ?
Podle toho v čem :/ Třeba v grafice a v malování jo, ale to je tak asi vše ^^.

9. V čem nejvíce vynikáš ?
Poměrně dobrá otázka :D Ostatní mně považují za otce třídy. Baví mně řešit situace a plánovat různé akce. Jako další je tu angličtina a jazyky obecně ^^. Opravdu mně to moc baví a chtěl bych se tomu věnovat nadále ^^.

10. Co ty a dnešní doba ?
Poměrně vystupuju z řady. A na to jsem v životě nejvíc pyšný ♥ Nejsem typ člověka, co hodí kšiltovku dozadu a dá si kalhoty po kolena.

5 bloggerů, které nominuji 1. Desirée Lydon
2. Zoey
3. Yanny
4. Milenne
5. Anna Chaine

Otázky pro nominované
1. Co tě přivedlo ke čtení ?
2. Kde čteš nejraději ?
3. Jaký je tvůj oblíbený žánr ?
4. Knihy si spíš kupuješ, půjčuješ nebo je dostáváš na recenzi ? 
5. Se kterou postavou bys chtěla žít ve skut. světě ?
6. Kdybys mohla žít v knize, jakoby v příběhu, jaká by to byla ? Proč ?
7. Kde bereš inspiraci na knihy ?
8. Nejmilovanější autor a autorka ?
9. Hardback nebo paperback ?
10. Co je tvým snem/cílem ?

6 komentářů:

  1. Moc děkuji za nominaci, otázky vyplním do článku, který jsem zveřejňovala v říjnu a jsou v něm další nominace, protože se mi nechce psát nový. Napíšu to asi zítra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, platí. Pak mi teda prosím pošli ten článek ;)

      Vymazat
  2. Jé, děkuji za nominaci :)) Moc mě to potěšilo, ještě dneska to napíšu, ale přednastavím si to na pátek, takže na blogu to bude až takhle, pak ti pošlu odkaz :)) Skvělé otázky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc rád, že ses zapojila :-)) Těším se na tvůj blogger tag ;)

      Vymazat
  3. Ha! Miluju optimisty! :D
    Upřímně, jsem celkem překvapená, že ti je třináct, měla jsem za to, že ti je minimálně o rok víc :D //Jo, ten rok dělá sakra hodně! :D // Ale to hlavně neber nijak negativně :D

    Mimochodem, hrozně se omlouvám, že ten koment nakonec píšu až dneska, ehm... :D

    OdpovědětVymazat