sobota 26. července 2014

Unboxing #1


Před třemi dny mi přišel balíček, ale já už věděl co se v něm bude skrývat. Blbnul mi počítač a fotky se mi z neznámého důvodu nechtěly nahrát. Ale po složitém procesu sem fotky přidávám. Nejsem profesionální fotograf a toto je můj první unboxing, takže se předem omlouvám, pokud nějaké části rozbalování chybí. 

Z rozbaleného balíčku už na nás kouká kuchařka. Není pro mě, ale možná si časem taky nějakou objednám, protože já a vaření jsme jako magnetové póly proti sobě :) Kuchařka je pro ségru k narozeninám, tak doufám, že mi z ní uvaří něco dobrého.


Tak a tady jsou všechny knihy z balíčku. Moje vysněné knihy - Dokonalý pár, sen a svět. Konečně! Moc se mi líbí jejich obálky. Takové jednoduché, ale přitom krásné. A to hlavní - ladí. Těším se na jejich četbu. Na fotce to nejde vidět, ale knihy jsou ve skutečnosti ošuntilé. Na hořejším obrázku vidíte, že je vše zabaleno do obyčejného papíru. A ten zabírá jenom části kuchařky, takže jsou ostatní knihy obouchané. Setkal jsem se i s lepším balením. 

Yep, k první knize ze série (Dokonalý pár) dostanete zdarma náramek. Je to milé ^^

 A takhle knihy vypadají v poliččce. 






10 komentářů:

  1. Série mě moc zaujala. Určitě se po knihách podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :) Myslím, že je to zas něco nového a fakt se na to těším.
      http://www.bux.cz/knihy/106576-matched-1-dokonaly-par.html

      Vymazat
  2. Tuhle sérii si chci moc přečíst :)) No to já vařím ráda ,ale výsledky zas tak ráda nemám :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Přesně. Já jednou dělal dort pro mamku 4 hodiny 2 ráno a pak jsem u pečení usnul a dort se spálil. Od té doby se straním sporáku a trouby :D

      Vymazat
  3. aaaawwww, Divergence. :3 Já jsem si ji chtěla teď koupit, ale tak nějak si pak přijdu divně, že si kupuju knihy, které už jsem četla jenom proto, abych je měla doma...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky přečetl nějaké knihy jako e-book, a teď mám nutnost si je dokoupit. Ale příjde mi to trošku zbytečné. Spíš budu utrácet za knihy, které jsem už dávno měl přečíst (Harry Potter, Hvězdy nám nepřály..)

      Vymazat
  4. Všichni teď tuto sérii kupují, jak je na Buxu zlevněná. :D já ji mám už dávno přečtenou a je to docela dobrý.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Bezva unboxing ^^ Já se taky hrozně těším až si je přečtu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale existují i lepší. ^^ Tohle byl pokus. Taky se moc těším :P

      Vymazat