pondělí 30. června 2014

Co chci přečíst v létě | 2014 |

Ahojte,
vítám vás u mého článku. Začaly prázdniny a to znamená, že máme hodně volného času ke čtení. Ať už to jsou knihy, časopisy nebo komixy, konečně máme celý volný den ! Musel jsem si to v hlavně uspořádat a říct si "tohle si přečtu, tohle nechám na jindy..", protože bych se asi jinak zbláznil. Mám tu 15 krásných titulů. Pro mě je o velké číslo a některé z nich možná ani nestihnu. Žádná kniha v angličtině. To mě docela mě to mrzí, proto si musím nějakou koupit.

 Momentálně mám rozečtenou knihu Oškliví (Scott Westerfeld) a mám z ní smíšené pocity. Sérii Dokonalý pár si můžete koupit na BUXU za 297 kč (bez dopravy). Jeden díl stojí 99 kč. No nekupte to. V Dobrovském platí sleva do 31.08 knihy z edice Omega 1+1 zdarma. Tudíž levnější získáváte zdarma. Já měl Olivera Twista a Davida Copperfielda asi za 300 kč. Budou to moje první klasiky, tak uvidím.Potom tu mám sérii Percy Jackson a Olympané, u které se mi moc líbí obálky. Čtu jenom dobré recenze, takže doufám že knihy nezklamou. Half Bad - napůl zlý se mi jeví podle recenzí skvěle jako úžasná knížka.

 Nebudu se vyjadřovat ke všem knihám, to by jsem tu byli dlouho. A co vy ? Jaké máte letní plány ? ^^

                           
David Copperfield


 

4 komentáře:

  1. Percyho si na tutovku přečti!
    /To je ale výraz :D/
    Tahle série je dokonalá, a určitě se ti bude líbit :) Mě právě o prázdninách čeká poslední díl...jsem vážně zvědavá :)
    Sérii Dokonalý pár...ach bože proč jenom moji rodiče nesnáší knížky? Tohle není fér. Skoro žádnou mi nekoupí -.-
    Všechny ostatní vypadají taky suprově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ! :) Doufám, že si čtení posledního dílu užiješ :P Protože zakončení takovéhle mistrovské série by se mělo pořádně pročíst :) Doufám, že to chápeš :D Dokonalý pár... zkus ještě rodiče přemluvit jako to dělám já :) Řekni jim, že na to platí VELKÁ sleva. To určitě pomůže.

      Vymazat
  2. Samé skvělé knížky :). Já bych si moc chtěla přečíst momentálně Potrhaná křídla, snad se k tomu brzo dostanu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, máš pravdu. :) Potrhaná křídla vypadají fakt úžasně, slyším na knihu jenom dobré ohlasy. Doufám, že se bude líbit i mě.

      Vymazat